26 Eylül 2009 Cumartesi

lodos un sandıgından cıkanlar...

off ve de poff.. cok kazmayım bu blog yazarlıgı konusunda ..gune gunune yazma terbiyem yok ..yok yok bende sporcu disiplini denen oto-disiplin yok..o halde ne zaman elim yazmaya varıyor ya allah seklind eust uste yazayım.. iste derledigim bazı lodos incileri..tam tarih derseniz zor:( ama 4 yas oncesi oldugu kesin:))

Bir oy macerası :
Oy kullanmaya maaile gittik.. Cocuk da bilgilensin, nasiplensin , vizyonu gelissin..Ama bilsek ki oyumuz avaz avaz anons edilecek! bir daha dusunurduk..Zaten bastan yapmısız yanlısı sen damgayla basıcaksın diye.. bas be cocugum gosterdigim yere bu kadar sorgulama niye?
"neden oraya basıcam anne"
"hayır ben bu atlıya bastırıcam"
"polis mi o anne"
"oklara basmam"
" o zaman iki yere de yapıcam.. neden sadece bir yereymis.."
"nedenmiss"

offf bir dahaki secime evdesin korkarım:))

--------------------------------
Bazen bende ti ye alıyorum lodosu onun bana yaptıgı gibi.... arabada gzuel oyunlarımız olabiliyor..mesela bir seferinde ; diyor ki bana (yanyana oturuyoruz ve o neye sinir olduysa bana habire vuruyor sacımı cekiyor filan..) "hadi anne bir balıkla bir motorcu arasında ne fark var bulalım".. bende diyorum ki farklar kolay sıkıyosa benzerlikleri bul:)))) neyse buluyoruz boyle iste sectigi iki sey arasındaki farkları.. Bu arada vurma eylemi de itinayla devam ediyor hatta carseatinde baglı ya tırmalama filan da var allah ne verdiyse artık !!.. yani cekilmez illet bir durumda ben hala sabırla konu degistiriyorum filann..erdim ericem o denli sabırlıyım!! neyse sonunda dayanamadım yan koltuga gectim.. hala ustume atlıyor ama gel yanıma diye de soyleniyor.. aa dedim beni parala diye mi oturacakmısım yanına.. aradan 10 dak gecti neyse ben yanına gectim yinee bu arada.. gene basladı vurmaya filan, boyle ters ters bakıyorrum filan ama kar etmiyor .. haa diyor ki kız bana ceza ver bana..allah allah. bende sabırlıyım yaa. bagırmam sana gzuel oglum aciz insanlar bagırır filan ayak yapıyorum..biz konusarak cozeriz meselelerimizi filan..Sonunda baktı ve emin oldu ki ben onunla dalasmayacagım diyor ki "anne git sen one otur anneannem gelsin biraz da onu paralıycam".. herhalde 15 dak guldum:)))
allah saglık ve de akıl fikir versin.. amin:)

------------------------------------------------

Hiç yorum yok: