8 Ekim 2008 Çarşamba

Okul Yolu Düz Gider...

Evet başlıktan anladıgınız uzere kucuk adam okula basladı..Hergun sabah 9.30 - 13.30 okuldayız artık..Bugun 3. gunumuz.. halen on yerden on yas seklindeyiz elbette..gecen sene bile haftada 3 giderken boyle olmamıstı.. sanırım biraz da 15 gundur evde olmamla ilgili, yapıstık birbirimize bu tatilde:) Ben ki calısmayı seven evde vakit olduremeyecek kadın , oglumu okula bırakıp almaktan acayip bir haz aldım..O yuzden simdilerde keske merkezde saat 9 da gidebilecegim bir isim olsa dileklerindeyim:)
her aksam yatar ken aynı soru
-"yarın gunduz ne yapacagız anne"..
- sabah uyanacagız, gunaydın diyecegiz , kahvaltımızı yapıp okula gidecegiz..o dakikaa baslanıyor aglamaya
-"okula gitmek istememmmm"..
- neden canımın ici neden?
-"sevmiyorum ben okulu"
- nesini sevmiyorsun , sevmedigin seyi soyle ogretmeninle konusalım ..makul bir sebep yok:) sonra bir ara
-"anne neden agladım ben"
- neden askım?
- karnım agrımıstı ondan...
- hımmm..o zaman sana sihirli bir surup hazırlayalım beraber.. icine mutluluk serbeti ve biraz da aglamayı engelleyici sihirli toz koyalım olur mu
- olur anne..
Bu sabah sihirli surubumuzla gittik aksamdan hazırladıgımız..ise yaramadı henuz .. neyseki okuldan aradılar iyiymis , benden sonra susmus ve arkadaslarıyla oynuyormus..bakalım bu ay denyecegiz elbette hemen pes etmek yok..tum ay boyunca aynı terane devam ederse biraz ara verip sonra tekrar deneyebilirim..zor isler dogrusu..
oglen yemegi sonrası gidip alacagım bugun neler anlatacak bakalım..benim d eson tatil gunum aslında.. yarın isbası 15 gun sonra..aslında evde olmamam da lodikonun isini kolaylastıracaktır sanırım..

3 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

bak bu ağlamalar normal ama bir ay deneyip olmazsa ara verelim kötü fikir! sakın yapma, tecrübe konuşuyor, hem de katmerlisinden:-) okulu hayırlı olsun lodos'çuğun. alışınca gör bak nasıl sevecek okulunu. hangi okulda bu arada? hani tamam şimdi ankara'dayız ama izmir'i biliriz az biraz;)

Adsız dedi ki...

A plus a basladık Ebrucum..evet 4. hafta nihayetinde alıstı diyebilirim.. Zaten alıstım ben artık anne diyor utanmadan:)
siz de alıstınız mı oralara?

Ebru Oğuş dedi ki...

oğlanlar evet, anne eh işte:-)
ama azimliyim, başka yolu yok;)