5 Ekim 2008 Pazar

ve evet sonunda:)

Hahhahahah.. yani bu kadar olur:) cok neseli bir giris oldu biliyorum..ama yazmazsam olmaz..

az once yaklasık 5 paragraflık bir yazıyla yuzyıllardır suren hedefime nihayet ulasmısken yazdıgımk her seyi silmeyi becerdim ve ne kadar sahsına munhasır bir insan oldugumu da bir kez daha kanıtladım:)

Ebru cum bu blogu bana ne zaman acmıstın sahi aylar mı oldu yıllar mı:) Ha yazdım ha yazıcam derken iste gun bugundur.. Hakikaten bugundur cunku yazdıklarım silinmesine ragmen yılmadım yıkılmadım yazıyorum. (bunu da silmeyecegimi umuyorum)..Vallahi hep istek vardı , azimde vardı ama is icraata gelince memleketimin politikacılarını hic aratmadım..Ya yerim dardı, ya yarim vardı , ee isim gucum vardı..Simdi yok mu ? hepsi var elbette ama siz deyin ilham ben diyeyim vahiy geldi .. Oldu bir seyler iste neyse iyi oldu:) Baslamıs olmak da muhimdir degil mi..

Aslında bu ise Lodoscuk dogduktan sonra baslamak istemistim.Ama mis li gecmis zaman olarak kaldı kendisi... Oglum agucuk dedi , once anne dedi (tabii ki yalan ,anne demesi yuzyıl surdu) , oyle oldu boyle oldu diye bir nevi gunluk tutmaktı hedefim.. Ee dedigim gibi olamadı bir turlu bu istek hayata gecemedi..Annenin teknolojik ozurlu olmasıyla da ilgili elbette ama ziyadesiyle bir el gitmezlik vardı.. Hep bir sebep bulmaya calıstım da aslında.. Hindistan donusu gezi notları seklinde kesin hayata geciregim blogu; aa tuh olmadı neyse yaz bası iyi olur ohh havada miss gibi ; lodosumun 3 yasında kesin artık ee allahın da hakkı uc zaten; zaman su gibi geciyor tamam ne farkeder ha pasanın ha benim yasdonumum soyle en afillisinden 35 yasa giris yazısıyla patlatırım blogu, etc etc etc...derkenn iste bugunlere geldik:) Bugunun de bakınca hicbir ehemniyeti yok hani:)) Kafama bir sey dusmuslugu de yok, malum sakarlılarımdan birini yapmıslıgımda, ya da sandıgınız gibi kafa kıyak da degil..:) oylesine bir gun , sadece "yaz geldi" bana aniden.. Niyeyse niye baymamayım simdiden ..Bir de kısa bir tesekkur faslı olmalı sanırım..
Oncelikle bloguma ismini veren bir tanecik ogluma, ruzgar prensime ; onca isi arasında bana guvenmedigi halde basının gozunun sadakası olsun seklinde bu blogu acarak bana yazma fırsatı yaratan arkadasım "sayfa annem" Ebru ya ; isteyerek veya istemeyerek buraya yazacaklarıma konu olacak her bir kimseye hayatıma renk kattıkları icin tesekkuru bir borc bilirim..

Giris icin bu kadarı yetsin .. gelismelerle sık sık gorusecegiz zaten..Ee daha ne olsun , yeni blogum memlekete, millete , cemi cumle ee dosta hayırlı olsun:))

ve tabii iyi geceler olsun:)

1 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

ve de geç olsun ama güç olmasın! aferin arkdşma, başlangıç yaptın ya artık yazmadan duramazsın umarım:-) şimdi ben sana hint göndereyim biraz bu meseleler hakkında;)