3 Kasım 2008 Pazartesi

İşte Kasım da geldi...

Kasım geldi gelmesine de hava o kadar guzel ki hiç kış moduna giresimiz yok..Hoş böyle devam etse beni bozmaz ama yağmur mutlaka yağmalı...
Haftasonu gene ruzgar gibi gecti..Serdar a eşlik edesim var "hayatt neden hızlı geciyorsun":)
Cuma gezimizi Dora balonuyla bitirdik.Lodosun "bana bir bebek almazsanız (kardeş oluyor bu:) gidip kendim alırım" tehditlerinin üzerine ilaç gibi geldi bu Dora.. acıkmıs dora, cisi gelmis dora, seker isteyen dora:)) Evdeki bucur cincibir gazozu olunca boyle oluyor haliyle ..Oldukca gec bir saatte uyuduk tabii!! Cumartesi erken kalkan yol alır misali ayaktaydık 7 de:) artık vucut ritmi bu lodosun 7 tas catlasın 7:30 ayakta.. Oglen yemeginden once kurabiye yapası geldi dora nın:))) Abisi yaptı Dora bebek izledi:)
Bu arada mehmet Lodi ye diyor ki "sen annene asık mısın oglum" lodos bana donuyor:
"anne ben sana asık oldum"
Erimez mi insan eridim tabii:)
Sen zamanı gelince başka asklar bulacaksın (gercek asklar demeye elim varmadı:) ama ben sana hep asık kalacagım kucuk sevgilim benim...
Pazar gununu de salt acıkhavada gecirdik..ne keyif ne keyiff..havalar nasıl olursa olsun hepimizin havası da haftası da iyi olsun...