6 Kasım 2008 Perşembe

Taraftar

Ebrucugumun blogunu okurken gordum hatta yorum yazdım aynı sey bizim de basımıza geldi diye.. Yazayım aklıma düsmüsken...
Gecen aksam banyoda ellerimizi yıkıyoruz yemek sonrası..Meselede su taraftar topitoplarından cıktı..Fare ye oglen besiktas lı olanından almıs ablası.. Ama bana diyorki
"anne meyak etme bunun rengi cıkmıyor.. bak dilime".. Dil oldugu gibi dısarda...Neden soyluyor cunku yasaklı topitoplardan onlar boyalı diye.. Neyse babası geldi aksam banyadoyız ben besiktaslıyım filan diyor.. Baba dumur oglum kendine gel biz hangi takımı tutuyoruz dedi.. Lodos bana dondu
"anne sen hangi takımı tutuyorsun" diye sordu
"besiktas"..
"o zaman bende besikbası tutarım"
Mehmet renk degistirdi haliyle:)) Ee ortalıgı toparlamak anneye düstü..
"Oğlum ben oylesine takım tutuyorum benimkisi taraftarlık sayılmaz"
"sen de fenerbahceyi ol anne "
Babanın da yuzu guldu tabii zira kendisi beni fenerbahceli olmazsam evlenmemekle tehdit ettiydi:)) Aslında ben klasik babasının takımını tutanlardanım.. Sonra kuzenim Sado nun takımı olan Feneri tuttuydum bir ara.. Abim ya herhalde ondan etkilendim:) Sonra buyuyunce insanın babasının izinden gitmesine karar verdim ki yine bir ara BJK lı oldum.. yanar doner durumları anlayacagınız. Kardesim beni hic BJK lı addetmez misal:))
Neyse iyi bir taraftar oldugumdan degil de o anlık lodos a he deyip gecerken aklımdan su gecti:
Babasının yapamadıgını pasa bocegim yapacak:))

2 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

hahaha işte böyle oluyormuş kızım bu işler, bk ben de domates yemeye başladım!!!

Arzu dedi ki...

domates mi yiyorsun...bu hakikaten kıyamet alameti