8 Mayıs 2009 Cuma

Anneler Gunune Ne Kaldı ?

Anneler gunune surda birkac gun kaldı..O gune dair kısmetse ogun yazasım var .. Bugun o gune dair Lodikoyla aramızdaki diyalogu yazacagım..BEnim birtanecik kocam ozel gunleri hatırlama kutlama ozurlusu oldugu icin ve 13 senedir birlikte oldugumuzdan ben artık mehmet budur diyip bisiycik beklemiyorum (surprizleri herkes sever ayrıı:))Neyse bizim evde Selocan oldugundan beri atlanmıyor allahtan anneler gunu..O cok sever boyle seyleri atlamaz da allah var..Simdiye kadar sayesinde anneler gununde hep cicegimi aldım oglumdan selocan dan da hediyemi:) Mamafi bu sene anneler gununde izinli :))))) Neyse kısa bir infodan sonra gelelim lodos la dun aksam ki diyaloglara.. Sahne oncesinde ben mutfaktayım Lodos annemle salonda sohbet ediyor resim yaparken..Annem de pek beklentili oldugundan bu konularda soruyor lokuma "annene ne aldın oglum " filan diye..Neyse isimi bitiirp yanlarına gittim..

" anne daha fikrim bitmedi sana ne hediye alsam diye" ,
"olsun annecim hediye almak onemli degil ama bana ogun kocamann bir opucuk verirsen benim icin en guzel hediye"
" yok olmaz sana oyuncak hediyesi alıcam"
" yaa ne hos bir dusunce peki ne alacaksın"
" barbie bebegi"
" aa ne guzel"
" ama sonra bende oynuycam"
" olabilir oynayabilirsin ama sonra benim odama koyman gerekli cunku o benim hediyem olacak"
" olmas benim odamda dursun"
" o zaman benim hediyem olmaz ki"
" tamam benim olsun , kendime alıcam"

Teyzesi kılıklı:)) Pınar da bana gittigi yerlerden hediye getirir mutlaka hic atlamaz saolsun:) Misal ayakkabı :) bir bakarım ayakkabı yok.. e hadi aldı giydi geri getir dimi.. yok.. Sorunca da ee giymiyorsun pek diye aldım giydim.. Ama senin canım ne zaman istersen al giyy".. Lodos da oyle iste barbie yi bana alıyor ama aslınd akendine ama ben ne zaman istersem oynayabilrim..Allahtan !!

Hiç yorum yok: