10 Mayıs 2009 Pazar

Bir tek annem olsun bana bir sey olmaz..

Bayılıyorum Pınar ın reklamına..Sertab ın sesi yorumu ve sarkının sozleri muthis tabii..Hatta filmimizi bile yaptım..
http://www.pinarcocuk.com.tr/index.php?id=296472c9542ad4d4788d543508116cbc

Aslında annelige dair soylenecek yazılacak cok sey var..İnsan anne olunca kendini sovalye gibi hissediyor, yani en azından ben oyle hissediyorum kendi annemin de oyle hissetigine eminim cunku o bana sovalyeymis gibi geliyor..Her kotu anımda mutlaka yetisecek beni kotu her ne varsa kurtaracak .. uzuldugumde mutlaka yanıbasımda bitiverecek, sevindigimde benden cok olan heyecanını sesinin son perdesine kadar yansıtacak..İste boyle gordum boyle giderim hesabı ..Cok da fazla derine inemeyecegim mazeretim var cok duygusalım bugunlerde.. aglar aglar susamam;zaten migrenim tepemde bas agrımın siddeti aglarsam artacak ve asıl hapı o zaman yutarım:)
Ama kucuk prensime de coook tesekkur ederim iyi ki beni secmis onca anne arasından beni bulmus:) iyi ki ama iyi ki dogmus...

Gune ruzgar prensimin opucukleriyle basladım..her opucugu sonsuzluk benim icin..yuzumu seven kucuk avucları hayat kaynagım..o avuclar biraz da sıcak bugun hafif atesi var.. Soguk algınlıgı sanırım aile boyu burunlar nanay birkac gundur..

Kahvaltıdan sonra "benim annem guzel annem" sarkısı esliginde stickerlarla suslenilmek suretiyle anneler gunu hediyem de tamamlanmıs oldu. Lakin stickerlar ozenle secilmisti.. Cicek, hediye paketi, kalp her birsey mevcuttu..Biz bu sabah cookk erkenciydik 7 de zıpkın gibiydik haliyle su saatte gunu yarıladık:) denim babamız da kalktı, anneyi tıpkı kucuk adam gibi kocaman sarılıp optu.. bir sıcak adam daha:)

Annecigim anneler gunun kutlu olsun beni iyi ki dogurmussun ki bende bu guzel adamlarla tanısmısım..

"herkes bıksa benden annem bana doymazzz.."

Hiç yorum yok: